30 oktober 2008

Torsdag

Idag blev det en liten "akut" resa till Göteborg. Ett gummiband hade gått av och jag tyckte jag bet snett i skenan. Så vi fick en tid vid 14.00.

Mamma o Elvira följde med. Var uppe en sväng i lägenheten o kollade till den!
Hos käkkirurgen gick det bra. Jag fick gapa det största jag kunde och det var inte så jätte mycket. Det gjorde lite ont. Men häftigt!!! Så nu fick jag lösare gummiband som jag kan ta av när jag ska borsta tänderna. Kan även om jag vill äta med sked! Har inte vågat prova än...känns läskigt
Det är ialla fall skönt att vi åkte ner o kollade en extra gång. Vill ju inte att de ska bli tokigt. Käkkirurgen var nöjd och tyckte det såg mycket fint ut.




Mamma o Elvira åt på Mac Donalds....ja fick bara lukta på allt.
Kunde surpla i mig lite milkshake! =)







Påväg hem från Göteborg började det att SNÖA!! Sommardäck på bilen!! Men som tur var kom vi hem som vi skulle. Nu är det alldelses vitt ut! Vi har tänt brasa inne och väntar på middagsgäster. Mysig kväll!!

1 kommentar:

Karlsebakken 37 sa...

Hej vännen! Skönt att höra att de tycker att det ser bra ut. Njut av nya Bevvan-boxen nu och vila dig frisk! Stor kram C