28 oktober 2008

Tisdag

Idag en ny dag. Dagarna går fort! =)
För två veckor sedan hade jag haft min jobbiga natt på intensiven. Usch...ALDRIG vill jag vara med om det igen!
Idag ska jag umgås med min pappa. Vi ska ut o promenera! Härligt höst väder i Tranås.
Sen idag ska vi fira Moa, som fyllde år i sept. Vi ska göra en marängtårta...(som jag inte kan äta, men ja kan lukta! =) Hon fick också välja mat, då blev det ugnsrostade grönsaker med kött o bea....låter ju helt ok.
Imorgon ska vi fria Elvira. Då ska det bli princesstårta (det var hennes val!) och tacostårta. Inte heller helt fel. Så här ser dagarna ut på "Tornvillan". Jag överlever...bara 3 veckor, 5 dagar kvar med soppa...

Jag känner mig rätt pigg men orkar inte lika mkt. Får inte lyfta eller bära något än. Pratar väl lite mer nu men känns fortfarande jobbigt. Därför jag inte ringt någon än. Men jag tänker på alla vänner och jag vill ringa men vi får vänta lite till. Tur att bloggen finns!
Tackar igen för alla gulliga sms o hälsningar!! Det värmer!

Puss o Kram!

Inga kommentarer: