10 mars 2010

Våren är här

Nu är de bland de sista gångerna jag skriver. Tandställningsresa är snart slut, några veckor återstår.

Här kommer lite alla hjärtans dag bakelser, lite kärlek till er från mig mina vänner.
Vi börjar få in bröllops beställningar inför sommaren. Det är lika roligt varje gång att prata med paren. Vilka idéer de har eller inte har. Då man får bolla lite o ge dom smakprover.

Vi inväntar påsken på jobbet med marsipanfigurer och påsktårtan. Jag ska vara ledig och vara i Höganäs hos kära moster. Hon ska vara med i konstrundan även i år.














Denna fantastiska tårtan till Laila o Niklas har
min gamla konditor kompis Roy Fares gjort.
Grym!

2 kommentarer:

Emma sa...

Va!? Var det Roy som gjorde den!? Coolt! =)
Lääängtar så mycket tills du kommer hit, och sen tills vi får vårmysa i Skåne i påsk!! Puss älskade sis!

fia sa...

Coolt med Roy och tårtan. :)