14 mars 2010

Tranås

Nu är jag en snabbvisit i Tranås och hälsar på mamma o pappa. Har inte varit hemma sedan jul. Strålande väder så de blev en härlig bil tur. Älskar att köra bil och få lyssna på bra musik som jag får välja helt själv! Sjunger så falskt jag kan och inget att skämmas för =)
Jag kopplar av helt när jag kommer hit, nästan så jag stänger av telefonen och orkar inte prata med någon. Så skönt. Behöver de ibland. Mamma och jag tog en promenad med hunden i skogen, härlig Tranås-skogsluft, Me like!

För ett år sedan var mamma, Emma och jag i Barcelona. Härligt vårväder, fantastisk stad och många skratt blev de. Blir nog en resa till snart med de två. Vart ska vi åka? Tips? Stadsweekend.











Hittade gamla bilder på när Elvira, Hilda, mamma, Emma o Robban var på Diggiloo.
Elvira var i sitt esse. Måns Zelmerlöf skulle sjunga. Elvira stod upp o vinkade med "måns tavlan".
Därefter hade Emma fixat att Elvira fick träffa honom bakom scenen. Gissa vilken lycka! Hon gav honom en fin teckning. Fick en kram o snodde en puss på kinden.
Här är lite härliga bilder.



























Puss o kram

Inga kommentarer: