25 mars 2010

ÄNTLIGEN!!!!

Nu är det av, borta, finns inte, adjöss, af wiendersen...eller hur de nu stavas.
Var hos tandläkaren tidigt imorse och var där en svettig timma. Att ta bort den gjorde inte så ont som när hon putsade bort limmet på tänderna. Det är ljudet som låter sååå illa och de blir explosion i huvudet. En timme höll hon på. Limmade fast en tråd på baksidan av tänderna, både uppe och nere. Njöd och glad Ida åker o shoppar lite, en klänning fick bli belöningen och vad jag har förtjänat den...eller hur?! =)
På em åkte jag tillbaka och fick en grej som ska sitta i gommen, (sista bilden) denna måste jag ha i ett år eftersom de flyttat över käken. Så ett litet bakslag kanske de blev men den går att tas ut och den ska ut när jag äter. Men jag är ändå lycklig!!!

Det är jätte konstigt att ta kort på sig själv med leende. Det har jag inte gjort på tre år.
Det blev en liten resa. Men nu är den över!!

Tack för att du tittade in. Kraaam!!!

Visar lite bilder men de hoppar o flyttar på sig själv när jag publicerar detta.







2 kommentarer:

Unknown sa...

Hollywood leende :)

Frida sa...

Såååååååååååå himla nice vännen :)