23 november 2008

Söndag...

Nedräkning pågår....36 timmar kvar!

Jag har städat hemma idag. Vill bara att tiden ska gå så fort som möjligt.
I går var jag såååå trött på soppa, det vänder sig i magen så fort jag tänkte på det.
Så jag kokade lite makaroner o gjorde en stuvning, petade i mig två mackisar åt gången! Det tog en stund, men de var det värt!! Men jag blev hungrig ganska fort igen.

Kan inte sluta tänka på all god mat som finns. Just nu håller grannen på att laga nåt väldigt smaskig...för det luktar ända till mej!! åååå...synd att det inte finns luktbloggar! =)

Jag håller ut...jag håller ut!

Fasiken vad jag ska äta sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hang in there vännen! Så glad för din skull att du äntligen kan få njuta riktig mat igen! ;) Puss o kram C

Anonym sa...

Hej Ida ...
Tack för senast, jätte kul att träffa dig och mamma.
Äter du ngt nu eller ???
Måste fråga vad var det första du stoppade in för att äta.
Hoppas allt är så bra det kan. Här bara växer de små med full fart.
Kram Evalill