29 september 2009

Tråååkigt

Idag var jag hos tandläkaren.... När jag var där i augusti, var det en vikarie, han tyckte att allt såg bra ut och planerade att tandställningen skulle bort idag. Tror ni jag längtat efter denna dagen! Men jag fick ändå tänka att den kommer kanske sitta kvar ett tag till.

Så..."min" tandläkare var tillbaka, ja kände ändå lite hopp, hon tittade o vrid o undrade...nää den ska sitta kvar ett tag till, hon är inte riktigt nöjd. Visst så har jag haft den i 3 år snart så vad gör då några månader till. MEN JAG ÄR SÅ LESS på denna tandställningen så just nu är de lipstund här hemma. Stunden har i och för sig varat sedan jag åkte därifrån...

Så jag är inte på humör o de känns som ett riktigt bakslag. (Emma säg inte, "vad var de ja sa", här jäklans ska skärpning till från min sida! :)

Vi får hoppas att ja får en fin julklapp för längre än de orkar jag inte.
Nu ska jag krypa mer i sängen o glömma denna dagen för att förhoppningsvis vakna på lite trevligare sida imorgon.

Pyss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad tråkigt...
Men snart ska du se att skiten åker bort! Bättre att ha den ett tag extra nu än att du behöver sätta dit en till sedan... Min tandläkare var för snabb så min har flyttat sig... Vet att det inte är någon tröst men försök vara positiv!!! Du är bäst! Kram sara å svea

Emma sa...

Vad va det jag sa...!? =) nädå, skojar bara. Men typiskt då! =( du e en kämpe syrran, jag beundrar dig! det vet du. puss, älskar dig!