20 maj 2009

Jag är gudmor till lilla Lova!

I söndag var det dop i Habo kyrka för min kusins lilla Lova Sigrid Agnes.
Jag blev då gudmor till henne och jag ska lära henne ALLT jag kan =)
Hon är sån söt liten tjej. Hon var snäll hela tiden.













Efteråt var det mat o tårta som jag hade gjort till henne. Smaskig hallonmousse med inslag av passionsmousse, vilande på en kladdkaksbotten. Färska jordgubbar, hallon och blåbär.












På jobbet är det fullt upp med sommarsmaker. Det kommer flöda av jordgubbar, fläder, lime, citron, färska frukter. Jag ÄLSKAR sommaren! Här ska bakas!!
När jag köpte min "Kitchen Aid" maskin fick jag som present en glassmaskin på köpet. Har aldrig testat den. För att bunken måste frysas 15 timmar innan och frysen är aldrig tom! Måste jobba på det.

Roligt att de finns några som läser detta. Snart snart kanske det är slut...tandställningen åker UT! Ingen blir gladare än jag! Efter det står tandblekning på tur, det ska jag unna mig!!
Det är jag VÄRD! ;)

Kram på er

2 kommentarer:

Emma sa...

Du kommer vara bästa Gudmodern nånsin! =)

Å hoppas snart du kan ta bort "tandvärk" på denna blogg... Vilken resa du gjort systeryster! Å är det nån du impat på så e det mig! =)

pusssss

Frida sa...

MMMmmm den tårtan kan jag tänka mig att smaka nån gång :)