01 maj 2009

Hej kära vänner!
Nu är jag i Uppsala hos min kära syster.
Valborg har precis varit o jag hoppas alla haft det bra! Festat riktigt ordentligt eller bara umgåtts vid grillen med nära och kära. Alla ska grilla, alla vill grilla! Ja grillade =) och hängde med några vänner.
Imorgon ska Emma och jag bo på hotell i sthlm. Bara ha en liten syster-helg. Ska bli sååå mysigt.

Ååå jag är så glad att mina smilegropar kommit fram o det är inte lika stelt i ansiktet längre. De känns så bra. Gött att se sig i spegeln igen. =)

Fast nu är ögonen jätte svullna...P O L L E N.....jag hatar det! Nyser o näsan rinner, ögonen rinner o usch..prosit!
Jag nyser alltid 20 ggr på raken. Och igår satt en vän bredvid mej och tittade ut igenom fönstret och sa " åååå va fint det är med alla träd där ute" o ja sitter o toknyser.. o håller inte riktigt med!

Men jag gillar våren lite i alla fall...(jag fyller ju snart år!) och sen kommer sommaren!!
Jag älskar jordgubbar, flädersaft, färskpotatis, grillning, havet, solen o rosévinet!

Tandsällningen ryker förhoppningsvis i sommaren. Får mer besked om en vecka då ja ska till tandläkaren igen.

Puss mina vänner!!

Inga kommentarer: