21 juni 2010

Nya bröllopstårtor...

Det är ju bröllopsyra i hela Sverige. Det är så härligt, mer kärlek behövs i detta land! =)
På jobbet gjorde vi en variant på "folkets bröllopstårta"Anslag, jordgubbssylt, vaniljkräm, jordgubbsgrädde täkt med vit marsipan. Den blev en hit!
Vi gjorde även moussebakelser med prinsess emblem på. Min favorit kladdkakebotten med passionsmousse, mjölkchokladmousse! Den du!

Efter midsommar är det semester för min del. Då blir det Sverige turné. Lite Tranås, lite skåne, lite norge och bästkusten.
Längtar och behöver verkligen semester nu.
Ta hand om dig! Puss













4 kommentarer:

Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emma sa...

Säger det igen...du gör sååå fina tårtor!! Den där nya med jordgubb å vit marsipan vill jag smaka nån gång, låter som den kan bli min nya fadderit!?! =) I sommar vill jag ha en jordgubbstårta med vit choklad! Jag e ju helt såld på glassen Magnum strawberry, den med vit choklad, kan du inte göra en sån tårta!? =)
puss sis

Karlsebakken 37 sa...

Mmm, så himla fina tårtor! Fast allra finast kommer min att bli, shit vad grymma idéer vi fick till i helgen!

Så mysigt att ses, saknar dig redan... Ser fram emot att få hit dig, oavsett om det blir nu till helgen eller längre fram.

Puss på dig min söta!

sana sa...

vilken fina tårtor!!