27 juni 2009

Vafför då?, undrar Elvira!

Jag var hemma i Tranås över midsommar, då var även Elvira där. Hon skulle förklara varför jag hade så tjocka kinder när jag hade opererat min käke. Hon är sååå härlig och säger vad hon tycker. Fick med det på film och ska visa er här.



Vaffö då?? =)

Elvira var väldigt rädd för mig när vi sågs två veckor efter operationen. Hon var vädlig reserverad och vågade inte vara inärheten mig, men tittade med stora ögon. Trodde jag hade jätte ont, eftersom jag såg ut som jag gjorde, men jag fick ju medicin så det var jag tvungen att förklara det för henne.














En glad midsommartjej!

Kram kram

2 kommentarer:

Emma sa...

HAhaha så roligt! GulleElvira! =) Miss u sis! Ser grymt mycket fram emot Smögen om några veckor!! Då ska vi götta oss! =) PUSSSS

Anonym sa...

Det är ju kul att hon liknar dig vid en apa... Tur att de där kinderna är borta nu.
Hoppas allt är fint med dig.

stor kram
kusin j