18 januari 2009

Nya bilder!


Hej!! Nytt år, nya tag.
Jag känner mej bättre o bättre och det är SÅÅÅ härligt att jag börjar bli nöjd med mej själv. För det har varit lite små jobbigt att inte veta HUR jag kommer att se ut.
Det kommer säkert fortsätta att förändras i ansiktet men inte så stora skillnader.

Tre månader har gott och det känns nu länge sedan operationen. Vilken grej det blev, trodde ärligt inte att de skulle vara så här. Jag som knappt vill ändra frisyr för att, "hur kommer jag se ut". "Nämen jag möblerar om i ansiktet, det är väl inte så stor grej", tänkte jag, "det är kommer nog bara märkas lite på näsan!" Hej o hå¨, nu är det klart! =)
Ni kanske ser, att de ser annorlunda ut, de som inte sett mej innan märker ingenting nu, jag märker rätt stor skillnad.

Nu äter jag detsmesta och jag har inte luktat på någon soppa. För det är urk!
Nu är jag hemma i Tranås på liten visit. Hälsa på de gamla päronen och se hur de har det.
Har också hälsat på en kompis som fick en bebis för två veckor sedan, va liten och va söt unge!!
Den dagen för mej känns lite långt borta men den kommer, hoppas jag!

Kraam så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det tyckte jag med va lite jobbigt när man inte alls kunde veta hur man kommer se när allt är klart. När egentligen svullnaden helt va borta.
För mig har det nu gått hela nio månader :O Tiden går fort minsann!
Hoppas det är bra annars med käken :) Ha det bra! /Jenny

Ida sa...

Ja...när ska de vara bra, när är det klart att svullnaden gått ner!?
Jenny...är du helt återställd nu?
Jag ska på återbesök i april, då har det gått ett halvår. Tiden går faktiskt fort nu. Det känns jätte länge sedan operationen. Men det bästa är att man får äta allt igen!
Tandställningen sitter fortfarande kvar o jag går t tandregleringen en ggr/månad.
Annars mår jag helt ok, o bättre ska det bli!! Tack för att du "tittade in" // Ida

Anonym sa...

Hej! Hade glömt svara på detta så jag kikade in på din blogg nu ;-)
Nu är mina båda tandställningarna borta och det känns bra. Slutet av nästa månad är det redan ett år sedan. Så jag ska väl snart på återbesök. Så man väntar ju mest på det nu:)
Hur går det med käken och tänderna för dig nu då? Mmm det är verkligen härligt att kunna äta vad som helst måste jag säga. På "ettårsdagen" ska jag bannemej äta något jag absolut inte kunde äta då för att fira. Haah! Ta hand om dig! /Jenny